Saturday, August 22, 2009

Selamat Berpuasa :)

22nd of August 2009. Hari Sabtu. First day puasa :) First day cuti :) and and birthday boboy.

ngeee :)



pagi td aku sahur dgn family. mcm biase. lepas sahur aku sempat tgk tv channel AXN citer nip/tuck. pastu aku naek masuk bilik solat subuh dan disebabkn aku tak boleh tido, aku pun bkak pc. ngee. sampai pukul 8 or 9 kowt. pastu aku masuk bilik, tido ! zzzzz.

adik aku yg baru blk dari asrama kejut aku pukul 11. dia cakap "kaklong, bangun ! mama nak pegi jalan." aku pun dgn kelam kabutnye bangun and terus mandi. kononnye nk pegi jalan. hehe.

tepat pukul 12 satu family kuar bwk amin sekali. ala,kterong pegi ioi dkt puchong tue je. adik aku nak cari baju raya. haha,excited nak raya nie. padahal aku da beli baju raya lagi awal drpd dia. haa,skrg sape yg excited? hehehe :D lepas je dia da beli baju raya, misi mencari kasut raya !

semua kedai kasut kteorng masuk. last2 masuk dkt satu kedai nie, VERN'S. aku terus jatuh cinta dgn kasut nie. dua2 kasut wedge. ala, takde la mahal sngt. ehe. adik aku beli kasut flat je. lepas mama da bayar utk kasut kteorng, aku dpt mesej dari shahfiq, dia cakap dia ondway pegi ioi. yeay yeay ! tapi kteorng tak sempat jumpe sebab time tue aku nak balik da. emm. kalau tak boleh dating dkt situ kejap. hehe. pape pun aku happy hari nie :)

p/s : amin tgh maen kereta remote control baru dia. hehe :) and shahfiq tgh shopping dkt ioi dgn family dia. ily <3