Wednesday, August 26, 2009

Mini reunion <3<3

Fun fun fun fun fun !

best gler la smlm :) dpt jumpe bdk2 teknik tue. kteorng bkak puasa sama2. dkt serambi je.
ngee :) boleh la tue,asalkan ade korng and aku dpt makan. haha. kterong berkumpul dkt serambi dlm pukul 6.30 mcm tue la. wani, nady, tyka and aku pakai baju kurung. chewah ! semua mcm perempuan melayu terakhir je. hehe :) sara pakai jubah mcm minah arab. sue pulak tetap dgn hawtt-ness dia.

order kteorng diambil oleh sorng abg waiter endon nie. haha. shahfiq pun terikut endon abg tue skali. aku order chicken chop, yg lain sume order nasi and kuew teow sume tue. aku je mat saleh kat situ mcm sara ckp. haha. tapi bler da time berbuka, chicken chop aku tak sampai lagi ! lame gler aku tunggu. bengang gler. org lain sume da abes makan baru la makanan aku sampai. grrr !
nasib baik la chicken chop tue tak liat tapi mcm hangit ckit la. haha :DD yg penting shahfiq tambah dua kali. hehe. sayang aku nie mmg bnyk makan :)

wani, tyka and sara tnggu aku abes makan sbb kteorng nk pg masjid. ala, solat maghrib je. haha.
ok la tue kan, buat yg wajib dulu. ngee :) lepas tue kterong blk serambi blk and nady pun da blk time tue. emm,gonna miss u babe <3>

i love you guys <3<3<3