Friday, January 1, 2010

Here comes 2010 !

hey hey :)

just log in nk wish Happy New Year to everyone !
semoga tahun baru nie akan jadi lebih baik dari tahun lepas. amin amin :)
New Year resolutions?
1) jadi rajin.
2) belajar betul2 and at least dapatkan 8 A's from 10.
3) kurangkan tulis novel & bace novel sbb tahun nie aku amek SPM. gahh !
4) kurangkan sensitivity aku :)
5) be more friendly & talkative. or else i'll bore my friends to death ! (p/s : aku tahu aku membosankan :)
6) jangan lawan cakap mama, abah & cikgu. tak cepat naik angin dgn adik2 aku yg sentiassa annoying. hehe :D tak buat shahfiq kecewa dgn aku :)
7) kuruskan badan !
8) more self confidence :)

haha. whatev. aku akan try pastikan semua benda kat atas nie aku buat. insyaallah. amin :)
Have yourself a happy, good year !