Thursday, December 3, 2009

hey hey hey !

wah ! lame gler kowt tak post pape dkt blog nie. ngee. anyway, skrg da masuk bulan disember and tahun depan aku form 5 ! woohoo ! tapi tak best la sbb next year SPM :0 tapi, tahun depan last year sekolah. haha :D and aku dah pun start intensive class add math dgn math. lol. penat tau. da la kena bngn awal. pukul 9 da start kelas sampai la pukul 1. boleh bayangkan tak betapa seksanya aku dlm kelas tue. grr. tapi nasib baik tahun nie aku ade kawan yg kongsi penderitaan aku. haha. kawan2,korng tau diri korng sape.


besok shahfiq ade paper seni. good luck, sayang :)


P/S : aku da tulis 3 novel BI skrg nie. and aku akan post chapter by chapter (kalau aku rajin nak taip balik. haha) and and,kalau ade sape2 yg kenal dgn publisher mane2 please let me know. kalau aku ade post kat blog nie pun, hak cipta terpelihara. dilarang utk mencuri idea, meniru dan mengaku kau yg tulis benda tue. harap maklum :)